"Wsłuchiwanie się w głosy klientów
powinno stać się biznesem każdej firmy”
Tom Peters
Opracowujemy System Kompleksowej Obsługi dzięki powiązaniu najskuteczniejszych narzędzi
lub rekomendujemy wybór pojedynczego modułu, odpowiednio dla osiągnięcia danego celu.

Rynek: B2C
KLIENT: branża FMCG, handel tradycyjny
„Za pomocą jakich narzędzi można dotrzeć w krótkim czasie z istotnym przekazem?”
Postawiliśmy na 3 niezawodne narzędzia, aby zachęcić konsumentów do czynnego udziału w akcji promocyjnej - e-mailing, sms oraz kanały komunikacji, udostępnione przez klienta: stronę www i FB. Rezultaty podjętych działań nie tylko przyniosły zamierzony sukces sprzedażowy w postaci dwucyfrowego wzrostu % YTY na wybranych produktach, ale także przyciągnęły dodatkowo na zakupy 27% konsumentów określanych
jako spadkowi.
Analiza wyników akcji dała podstawę do stworzenia dedykowanej platformy zarządzania relacjami o charakterze badawczo-sprzedażowym.
Rynek: B2B
KLIENT: branża motoryzacyjna,sprzedaż i serwis
„Sprzedaż samochodu to dopiero początek współpracy z klientem. Najwyższe standardy obsługi oraz dostępność moich serwisów są kluczem do budowy i rozwoju biznesu. Dlatego postawiłem na conspace!”
Dobraliśmy narzędzia umożliwiające stały kontakt z Doradcą Biznesowym, a wszystkie istotne daty, jak wymiana oleju, opon, przegląd czy przygotowanie samochodu do sezonu letniego komunikowane były poprzez system sms. Wymierne korzyści oraz wskazówki, które z płaszczyzn działania biznesu wymagają dalszego ulepszania, dają comiesięczne badania satysfakcji klientów. Zadowolenie z obsługi serwisowej, wysoka jakość kontaktów z doradcami i szybkie dotarcie z ofertami to gwarancja lojalności klienta!
W ciągu roku od wprowadzenia programu sprzedaż samochodów znacząco wzrosła, a poziom satysfakcji z obsługi wzrósł do 86%.
